OPEN ATELIERS 2020

• Atelier Mondriaan is geopend op 25 en 26 Januari 2020. Gastkunstenaar Herman van Doorn exposeert Fotoprojecten.
  • Alle ateliers van de Dooyewaard Stichting zijn in september 2020 geopend tijdens de atelierroute blaricum.

RONDLEIDINGEN

Vrijwilligers van de Dooyewaard Stichting organiseren rondleidingen op maat voor begunstigers. Informeer naar de mogelijkheden op info@dooyewaardstichting.nl.

AGENDA 2019

• Alle ateliers van de Dooyewaard Stichting waren geopend op Zaterdag 28 en zondag 29 september 2019 tijdens de atelierroute blaricum.
  • Expositie 25 Maal het Dooyewaard Stipendium. Zaterdag 28 en zondag 29 september 2019. Dagelijks van 11-17u. Bezoekadres: Schapendrift 75.

AGENDA 2018

• Woensdag 17 oktober, 16.00 u. Rondleiding met gids langs de ateliers van de “nieuwe kolonie”: Atelier Hart Nibbrig, Mondriaan en Espinette.
  • Open ateliers 29 en 30 september 2018. Tijdens de : atelierroute blaricum.
  • Blaricum Kunststad van het jaar 2018.
    Bezoek de website van de Stichting Kunstweek.
  • Open ateliers op 10 juni 2018. De historische ateliers waren geopend tijdens het Erfgoedfestival
    De “nieuwe kolonie”: Atelier Hart Nibbrig, Mondriaan en Espinette.

AGENDA 2017

• 4 en 5 november 2017. Landelijk Atelierweekend.
    Alle ateliers van de Dooyewaard Stichting waren geopend tijdens het landelijke atelier weekend. Mmv DOESZevenendZes : Meubels van de Stijl. Expositie De Stijl in Singer Laren: Grafische vormgeving. Lijnen en geometrische kleurvlakken in rood, geel en blauw: de kenmerken van kunstbeweging De Stijl.
  • 13 mei 2017. Kunstenaars en architecten in de 20e eeuw.
    Een samenwerking tussen de Historische kring Blaricum, de stichting ”Tussen Vecht en Eem” en de Dooyewaard Stichting.

AGENDA 2016

• 21 oktober 2016. Tien jaar samenwerking met de HKU
    Expositie Locus Focus vierde het tienjarige bestaan van een bijzondere samenwerking tussen de Dooyewaard Stichting in Blaricum en de afstudeerrichting Fine Art van HKU. Het stipendium van de Dooyewaard Stichting biedt jonge talentvolle kunstenaars een unieke kans ……lees meer

AGENDA 2015