ABOUT THE PUBLICATION
A book publication accompanies the exhibition: “de Hut van Mondriaan, Laren-Blaricum 1914-1919”. Richly illustrated, the book tells the story of Piet Mondrian in the Gooi area during the First World War years: people he met, where he worked and lived and his role in establishing the art movement De Stijl. The Dooyewaard Foundation and its studio projects are also highlighted in the book. The book is a publication of the Dooyewaard Stichting in cooperation with VK Projects.

The book is priced at € 20,00. Available in Dutch.

PUBLICATIE
Bij de tentoonstelling  “de Hut van Mondriaan, Laren-Blaricum 1914-1919” verscheen een prachtige publicatie. Het rijk geïllustreerde boek vertelt het verhaal van Piet Mondriaan in het Gooi gedurende de Eerste Wereldoorlog: wie hij ontmoette, waar hij woonde en werkte en zijn rol bij het oprichten van de kunstbeweging De Stijl. Voorts is er aandacht voor het atelierproject van de Dooyewaard Stichting. Het boek is een uitgave van de Dooyewaard Stichting in samenwerking met VK Projects. De prijs van het boek is € 20,00.

BESTELLEN

1. Stuur een mail naar de secretaris met “bestelling boek”,  het aantal exemplaren en het bezorgadres.
Zij zal zorgdragen voor verzending. Contact de secretaris.
2. Maak daarbij het aankoopbedrag over:  € 24,00 (€ 20,00 + € 4,00 verzendkosten) op rekeningnummer:
NL40 ABNA 0405736193 tnv de Dooyewaard stichting.

DIRECT AANKOPEN

Publicatie " De Hut van Mondriaan"